Azi

Am intrat in patima zumzi :)  Am fost la bowling, am mincat raci si crevete, acum merg la sport.

Nu stiam unde e sala, cum arata, insa… era reducere, si deci, aveam un impuls sa iau acel voucher. Plus ca voiam sa merg la sport, sa fac miscare….  insa imi lipsea impulsul. Uite ca a fost si el.

Cam greu am gasit eu acel V-Step. Bine ca retinusem adresa, Decebal 63 :))))

Sala mica, vestiar minuscul, fara dush, la etajul de jos al magazinului Varna. Nu as fi gasit de nu cinta muzica tare. Cred ca de aia o si lasa tare, inainte de program –  ca sa stie lumea unde sa mearga.

Instructoarea nu vorbeste romana, si nici nu o intelege –  sau se face. Am vb eu cu ea in rusa, insa, cind au venit celelate fete-  mai mici, de liceu –  mi-am dat seama ca da, intr-adevar, lumea nu mai stie rusa, in zilele noastre. si e pacat. da, vrem sa se vorbeasca romana in magazine si pe strada, pentru ca e limba de stat. Insa e pacat ca nu VREM sa cunoastem o alta limba, una grea, cunoasterea careia ne ofera avantaje peste hotare. Dar ok, asta e. Eu tot din aceasta cauza am uitat rusa. Pentru ca DIN PRINCIPIU nu o mai vorbeam acasa, la mine in tsara. Insa am inceput sa o vorbesc peste hotare. Si sunt mindra ca stiu rusa, asa cum o stiu, dar o stiu.

Au trecut multi ani de cind nu am fost la asa fel de antrenamente in grup. Si da, eram eu si fete mult mai mici decit mine. Si stiam ca ele ma vedeau mare. Pentru ca si eu, cind eram clasa 10, credeam ca la 27 ani voi fi casatorita si voi avea copii. Acum insa, cind am ajuns la 27 ani, nu am copii, nu sunt casatorita…  dar sunt fericita.

Leave a Reply

